f Fila Callista: PELUANG BISNES SHAKLEE - 3C

Pages - Menu

PELUANG BISNES SHAKLEE - 3C

Assalamualaikum semua. Jumpa kembali kita bertaut dalam satu laman sosial style lama tapi masih berbisa ini kan? Sekian lama Cik Fila tak update blog dan kali ini cik Fila kembali lagi.

Kali ini cik Fila nak kongsikan sesuatu yang menarik buat semua.

Dalam apa Bisnes sekalipun, kita pasti nak tahu apa peluang yang ada dalam bisnes tersebut kan?

Dan pastinya korang tahu cik Fila mesti nak terangkan apa peluang yang kamu semua dapat dengan bisnes Shaklee.

Apa kelebihan bisnes Shaklee ni yang buat cik Fila setia dari 2013 hingga sekarang?
Paling senang nak ingat bila sebut je Shaklee, ingat 3C.

1. CASH - atau kita lebih kenal sebagai Tunai.

Apabila anda seorang pengedar sah shaklee, sudah tentu anda akan mendapatkan untung runcit hasil jualan produk dengan harga pasaran. Ini salah satu cash yang akan anda nikmati. Cash lain seperti apabila anda mencapai point tertentu, Shaklee akan masukkan bonus shaklee sesuai dengan hasil jualan anda pada bulan tersebut. Ini merupakan "personal bonus" dalam shaklee.

Kelebihan lain bonus Cash Shaklee ialah apabila anda merupakan seorang leader iaitu terdapat pengedar yang berdaftar dibawah nama anda, anda akan mampu menikmati "bonus leadership".

Cash bonus dari Shaklee adalah "unlimited".  Ada tahap pengedar sah shaklee dapat 6 angka cash bonus. Shaklee tak pernah hadkan berapa banyak bonus kita boleh dapat. Shaklee akan bayar bonus kita berdasarkan apa yang kita LAYAK dapat. Kalau kita buat banyak, maka banyaklah kita dapat.



2. CAR - BONUS KERETA

Kelebihan Bisnes Shaklee ni, Shaklee bukan bagi sebuah kereta untuk pengedarnya, tetapi bonus kereta ini berbentuk Tunai dan boleh dinikmati seumur hidup. Kami di Shaklee mengganggap bonus kereta ini merupakan pencen buat kami dalam perniagaan Shaklee.

Angka bonus kereta ini akan semakin besar jika bonus bulanan besar. Untungkan? Kalau tanya cik Fila of course semua yang serius dalam bisnes Shaklee berjuang untuk dapatkan Car Bonus dari Shaklee.

Shaklee pula tidak menetapkan duit ini khas untuk membeli kereta sahaja. Once anda dah dapat, terpulang kepada anda untuk menggunakan tunai tersebut samada nak jadikan saving, masukkan dalam tabung haji atau sebagainya. DOUBLE UNTUNG!

Cik Fila kepilkan gambar leader cik Fila yang berjaya dapatkan Car Bonus ini.



3. CONVENTION - PERCUTIAN

Melancong secara PERCUMA dengan taraf 5 bintang siapa taknak kan? Apabila kita dalam dunia perniagaan, sudah tentu kita mahukan rewards yang berbaloi dengan usaha kita. Dan dalam Shaklee it PAID OFF!

Berbaloi sangat usaha setiap hari apabila Shaklee tawarkan pakej melancong bertaraf 5 bintang ke luar negara. Baru baru ini, mereka baru sahaja balik dari US, untuk menghadiri International Conference dan semuanya percuma. laguage sekali siap Shaklee bagi.

Bertuahkan pengedar pengedar sah Shaklee ni.

Semua 3C yang cik Fila bagitahu tadi semuanya berbaloi dan sangat mengujakan. Cik Fila juga sedang berusaha untuk mencapainya. Doakan cik Fila ya semua.






Cik Fila suka tengok gambar gambar ni, nak jadikan satu semnagat untuk berusaha.

Part usaha ni semua benda kita buat kita kena usaha tau, bukan senang senang nak dapat. Even orang yang berjaya yang kita kenal sekarang seperti Ustaz Ebit Lew, Tuan Afnan, Dato Azizan Osman, Dato Seri Siti Nurhaliza , mereka semua bermula dari bawah. Dan makan masa bertahun untuk berada dimana mereka berada sekarang.

Jadi, doakan cik Fila yang juga bermula dari bawah ini untuk berjaya seperti mereka. InshaaALLAH Aminnn.

Sekian Salam 3C SHAKLEE dari cik Fila.

cik Fila,
TeamJutawan,
010 -9677884

5 comments:

  1. Aamiin. Cik Fila, jom kita sama-sama pergi convention next 🤩

    ReplyDelete
  2. Hai Cik Dafila, rindu nak jumpa awak lagi. Mesti best kalau dapat pi bercuti sama sama cik Fila kan? Soon 💪

    ReplyDelete
  3. Kan. Rindu gelak2 ketawa dudok satu rumah dengan kak Nadia jugak.

    ReplyDelete
  4. Aamin..Semoga kita semua sama-sama berjaya menuju ke puncak dalam shaklee dan grab semua C yang ditawarkan.

    ReplyDelete

♥ Copyright © Fila Callista | All Rights Reserved | Design by Pawona Kreatif | Powered by Blogger